Thursday, January 15, 2009

pelupa ke penipu ke?

kadang2 kan, i'd rather not know something at all, than knowing something yang last2 buat aku sakit hati. but nanti orang kata, i am living in denial pulak because i can't accept the reality. the thing is, reality, i can accept. the fact that prior to the emergence of reality, there was a pseudo-reality, very well known as a LIE, tu yang kurang terima tu. where are your principles la weii?

you know, people love to lie just to get out of a situation or to gain a situation. and worse of all when dia buat cerita pasal orang lain, especially orang yang dia sayang. adoiyayy, kalau kau dah sayang orang tu, takkan ko nak buat cerita pulak pasal dia kan? nampak naa ko tak sayang dia. ke kau tak tahu apa yang ko nak sebenarnya? gila fickle ok.

iee... geli aku.

kalau aku kisahkan keadaan kau, kau perasan lak. kalau aku buat bo, ko tanya kenapa aku senyap pulak. eh, ko gila ke apa? tapi kau jangan sangka la entry ni untuk kau ye, you are not worth a special entry. ehhehehe jadi, jangan le terawang2 :P (nak merewang kalu, go ahead la).

whatever, asal kau bahagia.

anyway, aku dah cakap dah. kalau uolls nak tell me something, tell. tak nak kalu, then don't even hint that there is a secret that you don't want me to know. i really don't want to know. simple.

aku bukan la harap apa kan. uolls tau tak apa tu 'APPRECIATE'? ke tak pernah dengaq? aku bukan jenis, an eye for an eye. tapi kalau dah kawan lupakan kawan, saper la tak terasa? iye, i am supposed to be emotionless, tapi kadang, hati batu ni ada juga weak area dia kan.

eh, tapi apa2 je la. aku pun tak kisah.

saje je aku tulis entry ni, nak mengisi masa lapang. tengah sangap bosan ni.

happy reading!

No comments: