Tuesday, November 25, 2008

dua belas dua puluh satu minit pagi

jam kat desktop ni dah tulis pukul 1221hours. aku tak tido lagi. rasa macam ngantuk, tapi takleh nak tido. biasak la tu. kalau dah kata suffering from insomnia kan. ke.... sebab banyak naa benda dalam otak aku ni yang aku tak dapat nak lelap?

hmmm... cuba aku lontarkan suara benda2 yang ada dalam kepala aku ni kat n3 ni. kalau korang rasa macam bosan (dowh!), korang baca la apa yang ada dalam otak aku ni kira2 jam 1224 pagi selasa ni ekk....

  • hari senin tu, aku tak pakai baju kurung, aku pakai pakaian yang aku rasa allowed la. dah mula dah soalan datang :"eh, why no baju kurung today?" laa... suka aku la nak pakai apa kan
  • house officer tu macam makin daring je cara pemakaiannya. i think she knows that what she is wearing is not appropriate cause she keeps on puling her labcoat together to cover up what she was wearing. tak sempat nak tangkap gambar. she was running all over.
  • masa balik tu, terserempak ngan mr. pelik. i had palpitations. seriously, i can't deny it, he actually has an impact on me. bila aku ternampak dia, aku rasa tak tentu arah. bukan sebab aku salah, but sebab aku tak tahu apa yang dia benci sangat kat aku. kadang2 aku rasa macam nak ciao aja dari tempat ni sebab dia. kadang2 ada ganggu aku nyer concentration. tapi aku mesti be strong kan....
  • tadi, masa gi library, aku ternampak x-bf kawan baik aku. selalunya mamat ni ok aja ngan aku, kami takde masalah. tadi, dia nampak aku, dia sorokkan muka dia belakang dinding. macam budak2 la pulak. pehal la mamat ni?
  • exams dah nak dekat. aku ni dah ready ke?
  • macam mana aku nak spend my hols sebelum start sem baru ni? nana and mama takde. yah ada coll. aku? cari kerja ke?

la ni dah pukul 1232hours. mata dah rasa macam nak tercabut sebab mengantuk. tapi tetap....eh jap jap.... huarrrgghhhhh!!! (menguap secara ayu....)



dah nak tido la pulak.

nite....nite....

No comments: