Wednesday, November 12, 2008

bedak sejuk

muka aku tengah salut dengan bedak sejuk ni. nak cakap pun susah, muka dah ketat macam baru kena botox. aku punya la posing maut tadi, tangkap gambar2 "ayu" aku ngan bedak sejuk yang dah macam tepung gomak ni. sekali tengok malu la pulak nak letak gambor2 tu, macam sedara mara pocong pun ada. kang ada yang tak tido malam jadinya.

anyway, nak hapdate pasal what happened today in the hosp la k. aku pakai baju pakistan hari ni. takde pulak setan tu datang cari aku. tapi apa yang pasti, aku masuk hospital hari ni, aku senyum aja, mmg macam ada orang plaster senyuman kat muka ni la. aku tak kisah la orang nak pandang aku macam mana. aku buat tak tau aja. tapi, sebenarnya, aku perasan, ramai "mata2" mr. pelik yang pandang aku, tengok hari ni apa wardrobe aku. ceewahhh, terasa macam celebrity pun ada.

takpe, tuhan dah kasi kelebihan kat korang, ada pandangan kan? haa...pandang la sampai juling. janji korang bahagia. alhamdulillah hari ni, takde orang gila kejar aku (mr.pelik). dia tengah sibuk kejar kuasa kott.

No comments: