Wednesday, May 27, 2009

surrender

aku rasa dah dalam 4 hari lepas, aku mmg tak sihat sangat. rasa nauseated and panas badan. tapi symptoms ni on off. tu sebab aku tak gi clinic. ada la 2 kali aku muntah sebelum ni. sampai berpusing pening kepala aku la dibuatnya. tapi aku maintain. as i said, it was on off. kadang2 tu, aku rasa ok je.

but today, today mmg teruk arr. dari hospital lagi aku dah rasa lain macam. tak pernah aku take time to sit. but today, aku duduk aja. aku pergi library, aku tido kat sofa tu. mmg rasa weak sangat. lepas hospital, balik rumah for break. i took my lunch sebab lapar kan. sekali lepas tu.... habis semua kuar balik.

adoiyayy.....

so, hari ni, segagah mana aku ni, aku surrender. sampai nak bebetul gi clinic pun aku tak larat. so, i stayed home and slept my day through. ni masih ada rasa nauseated lagi. but aku tahan. had something to eat, alhamdulillah, i didn't threw up right after.

so, bila badan rasa tak best ni, nak study pun takde mood (memang bab study ni SENTIASA takde mood maa). apa je aku buat to pass time selain dari go on9?

buat benda ni laa.....



another one of my favourite pastimes: buat puzzle.

this one is a 1000-pieces puzzle. siap dalam accumulated time of 5 days. macam mana aku boleh buat camtu punya cepat (aku kira cepat la tu kan)? sebab aku tere la, apa lagi....

[sebenarnya aku main tipu, ada trick dia :P. tapi, trick trick pun, masih kena guna skills untuk buat menda ni]

cantik tak?

5 comments:

antu said...

ermm..better g clinic n take a verrrrrrryyyyyy guuuddddddd rest...

sumtimes...kena rest jgk..

kalu me..confirm tido da whole day..

ahhahah...

redSeptember said...

uuuuuhhhh.... kenot kenot....

i got work to do maa... mana leh lepas tanggungjawap macam tu ja...

diagnosis: workaholic

Nadia said...

kamu pls sila rehat ye.

mrblind said...

rehat la wei..main puzzle lagi bernanah kepala..

redSeptember said...

hawtness: baik doctor :P

mrblind:amboi, bernanah kepala naa? hmmm tu dah kira tahap meningitis tu. ala, hang tak tau ka apa meningitis? dia sama sakit demam kepialu tapioca. tak tahu juga? rujuk seniman bujang lapok ye.

ye, ye, nnt saya rehat ok.

insya'Allah.....