Tuesday, May 12, 2009

ada lagi

remember hari tu aku letak 15 random facts pasal myself? ok, ni aku nak tambah lagi 2. sebab aku nak tambah? saje la aku suka. kamu peduli hapa??

ok, sila enjoy....

  1. aku kalau berus gigi, aku tak suka berus gigi dalam tandas. aku kalau berus gigi, aku suka berjalan2 dalam rumah tu. paling best kalau ada TV. aku akan gosok gigi depan TV. ntah berapa lama aku gosok la kan. aku rasa kalau aku keep on macam ni, mau haus gigi aku ni. adoiyayy....
  2. masa baca magazine, aku akan start baca dari muka belakang. mana2 magazine pun la. aku akan go through the magazine, stopping at interesting articles, mana yang panjang, aku simpan untuk later. pastu, aku akan bookmark mana2 contest yang menarik dan aku akan hantar aku nyer entry. pastu, bila kali kedua aku baca magazine yang sama, aku akan start dari muka depan lak. haaa... tere kan?

3 comments:

mrblind said...

bahaya betul..macam baca surat khabar jawi..hahaha

redSeptember said...

bukan ke surat khabar jawi baca dari depan?

merahitujambu said...

oit..x ponek ke berus gg lama??