Thursday, May 7, 2009

Razif nak jadi polis untuk tangkap SitiNurHaliza yang menyanyi lagu spanyol

"morning doctor KL....", tegur razif. aku tengah assist CLL interview Touchu.

"morning"

"doctor KL. saya dah tak mahu jadi askar la. saya nak jadi polis. polis yang tangkap orang gila untuk masuk ward ni"

"iye, baiklah"

"bolehkan doctor?"

"boleh, kan ke tu kerja mulia" . habis hang buat apa la dalam ni in the first place Razif oii....(bisik hati kecilku)

........................................................................

kelmarin, aku assist CPP interview *SitiNurHaliza. case SNH ni mmg la complicated. nak dapat info dari dia lagi la super complicated. but this is a challenge that we took anyways. a patient is a patient. mana leh nak pilih2 kan?

CCH pun ada juga ngan kami masa tu. dia mula berjinak dengan cara2 untuk interview patients. so, sambil aku sama CPP cakap sama SNH (yang mula menjawap soalan dengan elok kemudian end up menyanyi lagu dalam bahasa2 yang dia create sendiri, atau bahasa2 seperti spanish dan hindustan), CCH menulis apa info yang vital. masa tu, Razif duduk kat belakang CCH. Tiba2 aku tengok, Razif amik rambut CCH and kemudian hidu bau rambut dia.

omg....

aku dah takut dah untuk CCH. aku tgk CCH pun dah macam uncomfy. dia tak berani nak marah, takut2 kalau Razif makin syok pulak bila dia marah.

"doctor, doctor" tegur Razif kepada CCH yang buat bodo je terhadap Razif.
"doctor, rambut doctor wangi la. Doctor pakai syampu apa? saya pun nak cuba"

adoiyayy Razif.... kamu biar benar. kamu tu nak syampu apa? kepala pun dah separa botak ni...

(=_=")

3 comments:

Nadia said...

menareknya dpt patient cam ni..

redSeptember said...

menarek?

adoiyayy.... tertarek ada la huhuh

McTobey said...

tarik menarik tertarik kau mmg da BOMB!