Sunday, May 3, 2009

ikal mayangkerapukepundenparangsekeper

one thing about me, aku tak suka sikat rambut. serious. tanya la family aku. pernah tak derang tgk aku sikat rambut? ada tu ada la... tapi tak kerap. but as far as i can remember, dah berapa bulan aku tak sikat rambut. bukan sebab aku malas, tapi sebab aku mmg tak suka. then orang tanya, rambut aku tak kusut ke? surprisingly, tak, rambut aku ok je. maybe sebab aku suka run my fingers thru my hair every once in awhile kan. tu sebab tak kusut.

tapi, bila nana (adik aku yang the bestest) ada, dia la yang tolong sikat rambut aku. suka dia kalau aku cakap "nana, tolong sikat rambut kakaklin". amboi amboi amboi (ala2 idola aku azwan ali), bukan setakat sikat yang dia bawa keluar, siap ngan sepit la, getah rambut la, kadang2 hair iron pun ada sekali. aku baru soh dia sikat rambut, bukan buka salun (-_-").... lepas dia dah puas dandan aku, sambil aku tgh tengok tv ke, guna net ke, aku pun di suruh tgk arr... evaluate styling dia. mak aihh.... no comment... janji dia happy, and rambut aku dah kena sikat ;)

tapi ni bukan aku nak cerita pasal habit aku yang tak suka sikat rambut. tapi, aku nak cerita pasal semalam, mimpi aku. mimpi aku yang sangat la pelik bin ajaib nye. aku mimpi semalam, ada orang sikat kan rambut aku. it seems like she knows me well, tapi dia bukan nana, atau dia bukan family aku. dia seperti kawan rapat aku, sangat rapat, tapi bukan kings, eliea, roz, ain, or jo-ee. aku tau dia siapa, cuma aku tak berapa nak ingat. aku rasa macam best sangat dia ada sama aku masa tu.

bila aku sedar, aku fikir balik, kenapa la aku mimpi pelik macam ni. adakah itu satu petanda untuk apa2 ke, mainan mimpi ke, atau aku rindu nana ke? (ye, aku mmg rindu nana)....

...atau...

adakah mimpi ni soh aku g belajar sikat rambut. teruk naa perangai tuu weh!

8 comments:

hasni said...

haha
lawakla dr kita ni:-P

kk said...

ur current pic?

redSeptember said...

takkan nak serious jek kan? hehehe

bukan kk.

Aloy Paradoks said...

tanda mimpi itu ialah anda dikehendaki berkahwin dengan seorang hair stylish.

redSeptember said...

ada mau recommend ke aloy? :P

make sure dia straight arr

Anonymous said...

hehe,yay!!nana hair styler kakaklin!!^_^

Unknown said...

aku plak ske pakai brief je klu kat umah.
nasib laaa hosmet aku.

redSeptember said...

serious takde kena mengena huhuhh