Sunday, May 31, 2009

sengkang mata

aku selalu wonder la kan, orang cakap:

"you know, I 2 hari berturut-turut tak tido tau!"

apa la rasanya tak tido sampai 48jam berturut2? tak ngantuk ke? tak pening ke? sebab hari tu, ada patient cakap, dia 6 hari straight tak tido langsung. setau aku, by the 7th day, the brain fails to function properly and then all the psychotic symptoms will start to flood in.

tapi mungkin, tak lama lagi, aku akan rasa kott, tak tido sehari suntuk as in 24jam. sebab kenapa? sebab kelmarin, aku tak tido petang pun. and malam nyer, aku tido kul 11 ke 12 malam ke. then pukul 0230hours, aku dah bangun, sampai le ke pukul 1530hours tadi. aku siap boleh function secara normal lagi despite the fact that aku tak berapa sihat sangat.

bila aku nap pun tadi petang, kejap je. gila tak puas. tapi sebab ada hal nak settle, aku berjaga sampai laa ni.

adoiyayy.... tere kan aku?

8 comments:

joegrimjow said...

baring badan
pura2 tido
konpem nyenyak

redSeptember said...

pura pura pun leh nyenyak ye?

hebat!

alhariesz said...

reminds me of my varsity days...bila stadi last minute for exam...malam tak tido....sampai pagi...kononnya stadi ar... (actually borak or layan vcd..hoho)

its 24hrs of no sleep...

pagi2 terus gi exam hall ngan kepala blank...lol

redSeptember said...

dah tak study, mmg le blank encik oii....

hihiihih

Nadia said...

i slalu tak tido 24hrs. kdg2 bole bwk sampai ke 48hrs..

djambu puadovich said...

nadia pun nak jugak...:P

redSeptember said...

you tak pening kepala ke hawtness?

nadia nak apa djambu?

Djambu said...

Nadia pn nk insmnia gak...