Monday, September 22, 2008

terima kasih la kawan haizzzz.....

21-9-08: ni hari ahad ni. tapi aku ada kat campus. sebab apa? sebab aku ada klass. bangang
betul la. ni la disadvantage nya study kat utara ni,cuti depa tak sama ngan cuti wilayah. while i could have enjoyed my time with my family at home, aku kena ada kat sini. pagi2 sampai from KL, terus gi hospital. dah la aku tak berapa nak tido sangat dalam train tu, lepas hospital, aku tido dalam kereta kawan aku sementara derang gi makan lunch. then balik campus, aku mandi. after that, the 2nd half of the day started.


aku gi klass. dari 3 klass, jadi 2 klass. tapi takde beza pun cause right after that, ada presentation and as always, i was asked to present. ok la, take the op la kan sebab aku tak rugi apa, i will learn more. aku dah la first presenter. masa aku cari PP slide aku dalam aku nyer thumb yang berusia lebih tua dari aku ni, aku dah kalut.... aku tak jumpa. aku call yah, because she was responsible to save the file from her comp to my thumb. dia kata dia dah save and dia dah check, bukan salah dia aku tak jumpa file tu.


mmg bukan salah dia pun.... salah aku sebenarnya. file tu ada, aku je tak nampak. sorry yah!


lepas aku dah present, aku dok la balik kat tempat aku kan. then, aku nyer classmate, Raj panggil aku. dia ni tak pernahnyer nak serious. so aku melayan je la.


REd: "what?"


Raj: "alia, choose which one you want." sambil memegang bungkusan card raya!!


REd: "what the hell?!?! eh, no need to give me, i don't want already"


Raj: "alia choose la, i want to give you card raya"


REd: " no need, i don't want. if you want to give me, it should be sincere from your heart, not that i have to choose"


classmates yang lain pun dah start meligan Raj. dia lak tergelak2 macam kambing kat sana. aku malas dah nak melayan.



tak sampai 10min lepas tu.....


Raj: "nah alia"


aku pun amik je la. aku buka, aku pun baca la.... korang tengok la apa dia tulis and lukis. gambar dinasaur pun ada, like "apa hal?!?!"


siap ada quote from britney spears punya lagu. untuk pengetahuan umum: Raj adalah kipas-susah-mati britney spears.

kan ke 19-09-08 hari tu birthday aku?


tengok la apa dia tulis....


"HAPPY BIRTHDAY (sorry no money for two cards)"


haiz.... punya la straight forward mamat ni. siap tulis email dia lagi kat situ. macam la aku nak sangat. padahal aku mmg dah ada email dia.


lepas dia pass card tu, dia melentok lak. hmmmm....


itulah kisahnya, my first card raya this year.


terima kasih la ye.

No comments: