Thursday, June 25, 2009

kenapa ye....

orang pandai suka buat2 bodo,

pasti orang kurang pandai suka buat2 pandai.

nak kena lempang laju2 ke apa?

6 comments:

♥.misz luna.™ said...

lempang je laju2 dgn kelajuan 1000km/j

kompem pecah pipi

Heidi Shafiq said...

dari ctu la kte dpt taw org tu pndai ke x.. lau pndai die senyap je..

AZANI said...

agaknya yang pandai tak mahu tunjuk pandai, dan yang kurang tak mahu tunjuk kurang pandai ...betuitak?

CHEDEM said...

kelajuan lempangan cecah tak 72000rpm?

apei said...

eh mcm lu cakap pasal gua jer 'yang pandai buat2 bodo'

redSeptember said...

@ misz luna: adoiyayy... kang kena saman lak kalau dah pecahkan pp anak orang.

@ heidi: kalau dia bisu, apa cerita?

@ azani: cuba jadi diri sendiri, kan ke senang?

@ chedem: uishhh, tu kalau pergi cycling tu, mau sampai uganda tengah dengan 72000rpm.

@ apei: uhuk....uhuk.... tetiba ceq nak terbatuk kering lak