Tuesday, June 16, 2009

kenapa aku sayang dia neh

....because he brought "seksa" back....

huhuhuh


dia ni kan, mmg tahu yang aku akan letak gambar dia dalam blog neh. infact, dia macam nak la pulak sebab dia yang gigibiru gambar dia ni kat aku.

apa motif dia, serious aku tak tahu.

tapi inilah raj. dia suka berposisi pelik2 dan self potrait dia mmg ngalahkan paris hilton punya collection. aku sayang dia neh sebab dia neh lawak, and aku tak pernah tgk dia marah. happy go untung aja....

kadang, apa yang dia buat, bleh naik marah juga. tapi... takkan terlepas marah aku kat dia.

serious boleh kena pukau ngan dia neh.

7 comments:

Aloy Paradoks said...

jahat la die ni kalau mcm tu,, pukau org..

aza ni said...

ni gambar selamat dia?ada yang tak selamat tak?he he he,baik baik melangkah dek,khuatir juga berulang kisah lina joy lagi.
adik dah besar panjang, fikir fikirkanlah ya.

redSeptember said...

erkk....

sila jgn salah faham. dia ni peminat setia britney spears and he thinks chase crawford is hot.

so, sendiri mau ingat la heehhe....

and gambar ni, dia amik sendiri. bukan ceq yang tukang snap nyer...

iewww...

Unknown said...

itulah sahabat name die..

Nadia said...

klo u snap pon apa salahnye :P

mrblind said...

sapa ni weh..

redSeptember said...

@ heidi: yeah, he is a good person to be friends with

@ hawtness: some people don't think like us eh? hehehehe

@ mrblind: dah tentu2 takde kena mengena ngan ceq kecuali as my classmate :)