Saturday, April 4, 2009

:8)

aku call yah tadi (sekarang ni, aku asyik call dia aja...adoiyayy, pelik ni!), tanya dia buat apa and kat mana. then aku tanya la pasal pressie bamin, dia dah kasi ke blom because aku takde kat kl masa b'day bamin, aku bz kat sini. so, awal2 lagi sebelum aku balik sini hari tu, aku dah beli pressie utk pott and gave it to yah to pass it to him. aku tanya arr... dia suka tak present dia?

dia suka sangat ni! sampai tangkap gambar dan berpoyo2 sama statement Tee itu. aku tau dia mesti suka statement Tee, tapi apa yang aku tak sangka, dia suka pressie aku!! ye, aku rasa bangga sebab POTT suka present dari aku. finally....

tapi apa yang penting, it is from the heart kan....

sekali galak aku borak ngan yah, kena bambu ngan yah pasal my choice of nak beli kasut baru untuk hosp ni, tetiba....

line putus lak... bila aku call balik, takde ringing langsung. masalah fon aku ke, masalah fon dia ni....

oii yah! call me back!

3 comments:

djambu puadovich said...

hehe...smiley tu mcm kenal jek...:P

redSeptember said...

alahai...
pinjam kejap pun takleh ke?

kedekut tol la.. djambu puadovich ni...

djambu puadovich said...

bukan kedekut la...tp mcm bangga plak ada org tiru :8)

hehehe~~