Tuesday, July 14, 2009

pukul tiga pagi



pukul 3 pagi, P.ramlee dodoikan bini dia untuk tido (adoiyayy... saper la nak dodoikan aku neh??)

aku....

pukul 3 pagi, tekak terasa nak makan sotong.

apa jadah?

6 comments:

nadia said...

haha. itu perasaan normal. i ngan kwn i kat perth ni tiba2 nak mkn rangka ayam :P

redSeptember said...

makan rangka ayam? macam mana tu? kalau you makan rangka je, isi dia buat apa?

ada jual ekk?

kat mana?

djambu puadovich said...

nadia mmg x normal. isi dia buang, makan rangka jek. mcm jin. hahaha~~

nadia said...

u xpnah mkn rangka ayam?! omg! kamu sgt bandar red. kat pasar mlm bsepah jual rangka ayam~
cuba tanya kwn2 yg bhampiran :D

djambu sibuk ahh. tepapentah...

apei said...

bini gua pukul 3 pagi kejut gua ajak makan McD. Apa jadah?!

redSeptember said...

@ djambu: ieee....tak baik cakap orang macam tu tau.

@ hawtness: apa rasa dia?

@ apei: bini hang ngidam kott :P orked ada ura2 nak adik baru ke apa?