Saturday, July 18, 2009

ditangkap basah ketika dalam keadaan bermacam-macam posisi di dalam kereta aku


pagi tadi ketika aku sedang basuh kereta sebab dah 2 minggu tak basuh, dah ada rupa ala-ala belacan yang di jemur enam tahun, aku tetiba bertukar profession dari seorang practical medical student ke mata-mata jabatan agama islam negeri kedah. gila jauh beza field of profession tu. apa jadah?


dengan hasil mata aku yang tak pakai cermin mata ketika itu tetapi masih boleh nampak dalam jarak yang agak dekat walaupun aku mempunya astigmatism yang memungkin aku nampak double, aku terlihat sesuatu sedang asyik beraksi tengah dalam level nak sampai klimaks.


walaupun aku dah tangkap pada posisi pertama, pasangan ini tetap berani untuk memuaskan nafsu berahi.

haishh.... macam binatang betul....

macam mana nak settle ni? nak bawa ke mahkamah syariah, tak sempat nak serkup dah terbang....

adoiyayy...

8 comments:

dr itu! said...

ahaks...ngat pe la td...muhahaha

hasni said...

lucula red ni
hehe

CHEDEM said...

u sesuai ah jadik insectologist

Nadia said...

haha. i pon baru tgk smlm kat utube ngan my frens. klakar gile. ttipo kitorg suma :P

djambu puadovich said...

mahkamah jariah tu ape?

redSeptember said...

@ alhaqimi: ishh... otak kuning la hang ni :P

@ hasni: boleh masuk raja lawak tak?

@ chedem: isshh... takmo arr. penat REd belajar nak jadi doctor neh :P

@ hawtness: tipah tetipu arrr...?

@ djambu: eh!!! silap!!! amal jariah. mahkamah syariah!!! adoiyayy... X_x

Lang Legar said...

haha klaka2 red..

illuminatethesky said...

hehhee
ak tgk siput bwt...