Wednesday, July 8, 2009

aku bukan nyanyuk. cuma ada banyak sangat benda yang aku nak kena fikirkan. tapi bukan aku fikirkan pun.

ini berlaku pada 8/7/09.

aku balik dari hospital dan secara rutin, aku akan berehat di rumah. sambil2 aku rehat tu, aku akan plan my time so that i won't miss benda2 wajib yang perlu dilakukan, seperti, tido dan solat (yang part solat tu... heheheh... ada la juga terlepas :P). sekarang ni musim TERPAKSA study sebab next week dah nak start continuos assessment. sangat macam haram. tetiba, tengah2 aku plan masa tu, aku fikir balik: masa solat macam mana?

adoiyayy.... sangat ntah apa apa ntah

------------------------------------------------------------------------------------

petang tu, aku pergi gym. saje je nak buang lemak2 tepu yang dah jadi bahan menyakitkan jiwa neh. selalu nyer, kalau petang aku pergi workout, aku mmg time myself supaya aku akan balik, sempat nak make some dinner, sempat nak shower, nak maghrib (solat??), nak online, nak study (konon nya la)....

lagi2 aku nak letak slot untuk solat neh?? apa hal?!?!?


nota kaki meja: cycle aku dah complete. pada pagi lapan haribulan julai dua ribu sembilan, aku tak sah nak melakukan ibadah. datang bulan daa.....

No comments: