Tuesday, October 13, 2009

statement bangang ke apa neh?

ok, aku faham la aku dah naik berat badan since last year kan. so, apa masalahnya? i mean, masa aku kurus (sangat) [tinggi = 170cm, berat = 49kg], pun menjadi masalah. masa aku dah naik berat badan pun dah menjadi masalah. jadi apa sebenarnya yang kau nak neh? nak makan penampar sulung aku ke apa?

cuba lihat di bawah:

"tak makan nasik pun naik berat badan"
beberapa minit lepas tu.....

"kenapa tak makan lagi? nah nah makan kuih neh. nak bungkus apa-apa? makan kat rumah ke apa ke? nak order apa2 lagi tak?


heeeelllloooooo?!?!?!? dabel-yu-ti-eff man!!! tadi kau sibuk sangat nak cakap yang aku dah gemuk la apa la. dulu kau cakap aku kurus sangat la apa la. kau peduli apa? bukan aku hutang kau ke apa. suka la aku nak makan nasi ke tak nak. tak semestinya tak makan nasi boleh kurus.i just don't like eating rice. is that wrong? sekarang aku dah tak strict sangat dengan apa yang aku makan. so what? i have been aneroxic for 2 years and now i want to eat. do you really have a problem??

yang paling cacat tu...... the same blahdy statement diutarakan again2 and again. apa, kau ingat aku tak faham bahasa ke? you think it is a joke? it is so not ok. what? nak aku balik macam dulu? tak makan apa and become aneroxic again? that was the reason why i became aneroxic anyways, too many people commenting on my weight. please la. does WEIGHT really matters? really??

jangan la shallow sangat.

3 comments:

Anonymous said...

if you trust yourself and have all the confidence, why do you care about what people want to say. you gemuk ke kurus as long as you know what is right for you. do you care about what people has to comment sampai you boleh melinting macam ni. kata you ni kaki chill. chill la.

Firdaus said...

aper ada pada berat badan. masa bercinta puan marlina kurus, masa bertunang puan marlina chubby, masa hari nikah lagi chubby, lepas dah dapat anak sorang kurus sikit. sekarang dah kerja jadi chubby balik. gua sikit tak heran. asalkan dia happy sudah!

redSeptember said...

@ ano: senang la hang cakap, hang tak kena. chill, chill pun ada tahap nyer....

@ apei: tu la pasal kan..... alahai... untung puan marlina :)