Thursday, October 8, 2009

kata dulang, paku yang serpih. kata orang, dia yang ...... sila sambung







soalan: adakah ini....

a)bilik setor
b)ruang dapur
c)common area
d)rumah setinggan
e)rumah kongsi
f)rumah terbiar

7 comments:

Anonymous said...

jawapan D. mcm setinggan pn ade. nasib baik la ade tangge ngan tmpt iron tu. kalau xde mende tu..die gantung dkt kipas la agaknye. hahahaha.
~ichigo~

redSeptember said...

serious gelak terbahak2 baca comment neh. heheheheh

djambu puadovich said...

"kata orang, dia yang...sangkut baju"???

betul x sambungan tu? ;)

apei said...

rumah kongsi pekerja kontrak indon.

CHEDEM said...

rumah tumpangan Ah Tuk

redSeptember said...

@ djambu: kamu belajar BM ngan saper ni?? adoiyayy....

@ apei: ada rupa kan? ni dah bertambah2 lagi barang kat ruang tamu tu. gila ke apa!!

@chedem: sapa tu Ah Tuk?


kalau la aku yang buat macam ni, wah!!! kejap je kang ada botis bertampal. tapi kalau derang buat, takpe je kott. apa, aku tak bayar sewa sekali ke? padahal aku yang bayar paling banyak.

nang bu ti nang, kui bu ti kui!

cett!

djambu puadovich said...

Skola antarabangsa...