Wednesday, October 21, 2009

biskut berulat. aku nak kompelin kat saper?

hari tu sebab aku terlalu asyik meronda dan juga sebab aku takde mood nak makan, aku tak makan tengah hari. the last time aku makan was at 0730hours. bila jam dah tunjuk pukul 2030hours malam tu, of course le perut aku dah mula buat hal. aku pun cari la kedai nak beli biskut kering tu.

malam tu, banyak juga la biskut kering tu aku makan. then esok untuk breakfast pun aku makan juga. pastu lepak2 petang pun aku makan juga biskut tu. tapi ntah apa kena, aku terasa nak tengok, belek2 pula biskut tu masa aku tengah minum kopi petang tu. sekali aku tengok......

tak berapa jelas kan gambar ni?


try tengok yang ini. nampak tak? yes, those are actually ULAT ok. live ones, i might add!!!. aku punya la terkejut, terus aku campak biskut tu and pergi muntahkan balik apa yang aku makan.

aku fikir, ok, maybe satu ketul je kott yang ada ulat. so, aku pun pecahkan ketul yang lain and check. O M G!!! sangat banyak ok. and ada yang gemuk2 pula. gila arr... aku bayar untuk biskut, bukan untuk ulat!!!


lepas ni kalau korang nampak brand neh, sila jangan beli ok. tapi kalau rasa nak juga. ikut suka arr....


kilang ni terletak dekat ngan hospital sungai petani.

sekarang soalan aku adalah: kepada siapa aku harus complain? pejabat kesihatan daerah ke, consumer's association ke? someone, help me please.

btw, aku dah seal the package yang mengandungi lebihan biskut yang aku tak makan tu. harap2 masa aku tunjuk tu as evidence, ulat2 tu masih hidup dan aktif membiak la. serious aku nak sue this kilang.

1 comment:

Anonymous said...

Cube bt complain dkt Kosmo ,sure downg akn dtg. N dlm kosmo gamba smua in colour..pasni semua org x beli dh biskut nih..n u can saman kilang tu!!! tuntut 1juta..hehehehe
1% 4me k : ))

Kedah
Tingkat 2, No. 1588, Jln Sultan Badlishah, 05000 Alor Star, Kedah
Tel: 04 7333534 Faks: 04 7333431
~ichigo~