Monday, October 19, 2009

seluar dalam dengan baju dalam boleh guna buat black magic ke?

aku baru je sedar: my undies and bra dah takde di ampaian rumah. the sex psycho dah curi. benda ni tak pernah terjadi ok. dulu dia dok amik undies budak rumah ni and letak those undies on her car's windscreen.

selama ni, aku sidai baju and undies aku kat luar, tak pernah kena apa. walaupun setelah aku tinggalkan beberapa hari (sebab aku balik KL).

aku serious tengah takut ni. nak buat apa pun aku dah tak tahu. nak report, dah lebih dari report, still he is on the loose. last sekali dia datang was on the morning of 5/10/09. aku dengar dia panjat pagar and lari lintang pukang kat back alley tu. masa tu pukul 5 pagi, aku bangun and buka lampu dapur.

soalan aku: benda macam ni boleh buat black magic ke?

aku risau.

3 comments:

Zazalicious said...

not in any way wants to scare you, but yeah, your benda2 kecil can be used for black magic tau....:P..next time jgn sidai outside, there must be other alternatives kan..anyway, just byk2 doa and mintak dijauhkan benda2 yang buruk nih semua..
p/s: u dah establish ke yang this stalker is Malay?

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

orang cakap..nak halang black magic letak garam kasar..tak pun basuh dengan air limau...tak tau la betol ke x..ha..letak garam kasar kat mende alah tu..rendam air limau...

hahahahaahahahahah..

macam perv plak..

dem!!!

Anonymous said...

wait....so skrg ni kau merayau tak pakai apa-apa kat dlm