Wednesday, September 2, 2009

aku tau ni bulan puasa.....

tapi sumpah, pukul 5.04pg tadi, aku rasa:

~ada benda merangkak atas kepala dan tengkok aku. bila aku cuba tepis, tak rasa pun benda tu, tapi aku rasa dia bergerak atas kepala dan tengkuk aku.

~ada benda tarik bantal dari bawah kaki aku. yes, bantal aku memang ditarik.

~aku dengar bunyi loceng, macam loceng gelang yang berjalan2 dalam rumah aku.

~bila aku buka mata, aku nampak ada bayang tengah berdiri depan bilik mak aku.


nota: i was awake since 2.30am, and this happened. aku bukan tengah mamai masa tu.

7 comments:

CHEDEM said...

nak kater lailatukadar tak der la horror cam ni.Banyak berdoa mohon perlindungan.

Firdaus said...

ni citer seram ke citer kelakar? aku kompius.

redSeptember said...

@ dem: mlm lailatulqadar lama lg kn?

@ pei: hang tak rs seram ke? ceq seram ja

alhariesz said...

perghh....serreeem siot...

bace 3 Qul & ayat Kursi...b4 u masuk tdo...insyaAllah...

Lang Legar said...

maybe you should play those surah over handphone or lappy like you used too la red..

Mas said...

yang kena 'gam' waktu bulan puasa cuma setan jer... makhluk lain masih bebas cam biasa jer... =)

jangan takut Alia... dia cuma mengusik... lagi u rasa takut, lagi kuat dia mengusik... u relax jer... =)

Take care...
(kalau you terserempak ngan dia lagi, you azan jer...)

=)

redSeptember said...

@ hariesz: ok riz, will do.

@ lang: tu la, masa tu tak terfikir lak.

@ mas: i think so too. sebab sekarang memang my semangat kurang la lepas the accident, so senang la kena kacau kan.