Wednesday, March 18, 2009

memang tak beradap

disclaimer: aku bukan gila kuasa.

ada ke, tadi kami g clinics. aku masuk bilik HOD. fon aku off la kan. sebelum aku turun gi clinics, ex-group leader tu, soh aku tanya HOD apa program untuk group derang esok. aku dah tanya dah, and of course i will tell her later as masa tu, she herself ada bedside ngan doctor lain.

tetiba, tengah2 clinic tu, dia munculkan diri, masuk bilik HOD, yang masa tu tengah busy, dengan tujuan nak tanya pasal esok nyer program. kau biar benar. kan ke tu menunjukkan ada frail dalam kerjasama. bukan aku tak nak kasi tau kau. aku bukan macam tu. aku tau t/jawap aku. i will tell you later. kita ada klass sama2 nnt kan? sabaq la sikit. sebelum HOD sempat notice kehadiran dia, aku dah soh dia excuse herself from his room.

mana adab kau?

habis clinics, aku on fon, baru la terima msg dia.

len kali, kalau tak sabar sangat, kau call la fon orang lain yang sama ngan aku masa tu. takyah la kau nak tunjuk taring lak kat sana. tolong la mature kan pemikiran ko tu sikit.

tak malu ka?

No comments: