Saturday, March 28, 2009

hari~hari



hari~hari aku tengok gambar ni sebab
hari~hari gambar ni adalah gambar desktop aku, dan
hari~hari aku bayangkan alangkah bestnya kalau
hari~hari aku dapat jalan2 kat tempat ni dengan dia, tapi dia bukan nya
hari~hari ada kat sini atau
hari~hari pergi ke tempat tu, jadi aku hanya mampu menghitung
hari~hari yang tinggal sehingga kami dapat bersama-sama
hari~hari....

6 comments:

Peeps said...

ni bukan ke lake garden taiping yang penuh ngan arbok tu? hehehehe...oh kampungku...

redSeptember said...

welkambing back peeps!!

lama tak dengaq khabaq dari hang? hang pi mana?

yeah, tere la hang. tempat yang cek rasa tenang sangat...

kata kampung hang kat s.p. mana satu ni?

nadia said...

hari2 sy rasa nak pulang ke msia dan peluk someone! hee~

redSeptember said...

peluk saper hawtness?? you ni, scandalous la.. hehehe

i nak huggy wuggy you leh? :P

Peeps said...

ni kampung arwah pak

nadia said...

i suke peluk org sebab org suka peluk i. i kan bantal :P

mari2 kite hugs each other~