Sunday, January 10, 2010

RAspberry





gorgeous, gorgeous, GORGEOUS!!!

and it is all mine!! woot! woot!

just in time to replace my Captains because they are all worn out. 2010, i am starting my runs with these lovelies.

p/s:i don't think this model is available in Malaysia :P

8 comments:

AZANI said...

salam aliya,
err saiz 9 ada tak?

redSeptember said...

tu saiz 9 la tu...

kenapa?

AZANI said...

salam alia..bezarnya kaki you...pakcikpun pakai saiz 9...
cantik...orang lelaki macam pakcikpun pakai cantek tak?

redSeptember said...

memang kaki saya besar pun :)

kalau berani mencuba warna baru untuk lelaki, apa salahnya ;)

tapi model ni mmg takde kat malaysia... sowiee... huhuhuh

Peeps said...

model ni ada di malaysia..sorry to kecewa kan anda..hehe

redSeptember said...

tak pernah nampak pun

Peeps said...

kalau hang carik kat sg petani mana nak jumpa..hahahahahahh

Anonymous said...

wowwww kasutttt!!! pasni kalau jogging sure rase mcm nk terbang...
p/s bleh pinjam laaaa same saiz maaaaaaaa..ngeh ngeh ngeh "))

~ichigo~