Sunday, January 10, 2010

apa kejadahnya neh?

fashion zaman sekarang ni dah makin lama, makin pelik la aku tgk. macam2 gaya ada. kadang2 yang tak masuk akal pun ada juga.

tak kurang dengan cara posing untuk menggayakan sesuatu pakaian tu. macam2 pose ada untuk fashion magazine sekarang ni. macam contoh, pose di bawah ini:





macam rupa orang baru lepas penat berlari pun ada. macam rupa orang tgk rukuk pun ada. tapi mana ada orang rukuk atas meja ataupun rukuk pakai seluar pendek.

tak logik.... tak logik....

2 comments:

dir&fara said...

hehe.. kat sini xpernah lagi nampak camtu.. pelik2..

AZANI said...

salam alia,
itu fesen orang tengok belakang orang..he he he,
kalau rukuk'matanya tengok tempat sujud..