Wednesday, January 6, 2010

lepas satu.... satu.... haisshhh.... bila la aku nak free ni?

assalammualaikum semua,

pada hari ini, maka tamatlah professional exam aku. sungguh aku rasa gumbira di hati ini kerana aku ingin pulang dan bertemu sama adik aku yang baru sampai dari Wien.

tapi....apakah nerakanya.....

aku baru dapat tahu bahawa aku punya LAN subject final exam yang hanya mengambil masa SATU JAM SETENGAH, jatuh pada 15 januari 10. macam bangsat kan?

elok2 aku nak holiday, dah terus hilang rasa holiday tu. jadi, apakah cadangan anda? haruskah aku balik dulu ke KL dan balik SP kembali untuk satu hari sempena menduduki exam itu.....

atau,

adakah aku harus tunggu macam kayu tunggul kat sini sehingga hari jumaat depan dan kemudian pulang?

ni pun tak boleh nak balik lagi sebab esok ada exit meeting dengan external examiner.

p/s: habis exam pun macam tak habis je... takde beza.

1 comment:

cik embun said...

kamu haruslah balik kesini dan pergi sana kembali..tarik ur sista sekali suruh teman :-)orrr we can plan for something on 16 & 17 weekend tuh...go sleep somewhere yang ada laut..tu pun klu ain blh dpt cuti ler kan