Friday, January 15, 2010

blom tiga tahun....

kanak2 zaman sekarang ini sangat lah addebans (advance) ok. dulu2, zaman2 kita, main tanah la, main masak2, berpeluh2 main kat padang, masuk longkang besar untuk fishing, panjat pokok, main basikal... dan macam2 lagi activity luar.

tapi sekarang, tengok sendiri arr....



ini adalah adik separa aku (half sister). nama dia baby amani. sila panggil dia nani nani. sangat la comel, notty, dan masam ketika berpeluh...

tapi aku sayang dia, no matter what.

umur dia pun blom 3 tahun ok. tapi dia dah pandai facebooking neh!!!! papa pun tak tahu macam mana nak guna facebook ok. siap suruh aku ajar lagi. tapi pelik arr orang tua tu, facebook tak reti, tapi PHOTOSHOP dia expert... macam mana tuh?? aku kalau disuruh guna photoshop, lebih aku rela pergi perform surgery ok. sangat susah la photoshop!!!

2 comments:

djambu puadovich said...

Buai tinggi-tinggi,
Sampai cucur atap;
Belum tumbuh gigi,
Pandai baca kitab...

Anonymous said...

zaman dh berubah...dulu taim kecik2 siap main batu seremban, galah panjang,polis sentri..kakakaka tekonang den..kalau tnye sure x downg tahu pnyue..seromban negori downg tau laaaa.

~ichigo~