Tuesday, January 12, 2010

Faizal Tahir: aku sayang kamu

serious tak puas hati. macam mana yuna boleh menang atas dari FT? juri2 tak reti nak berjuri ke atau apa? please....biar betik!??!?!

anyway, FT did a great show that nite. walaupun bertongkat (orang kata gimmick. tak kisah la apa orang nak kata. mereka tak mengerti), FT tetap gave his all out in his performance. walaupun terhencut2, FT still delivers.



kenapa aku suka FT:
-tak mengada, walau kadang2 poyo, aku maafkan dia
-talented tak ingat punya
-hawt!!! awww nyah!!!
-suara dia sedap (rasa protein shake yang aku buat sendiri pagi2)
-rambut dia lagi lawa dari rambut aku
-semangat showmanship dia macam MJ, still on walau sakit
-england dia best, walau kadang2 ada terlebih sudah
-mungkin dia wangi? aku tak tahu, aku blom peluk dia lagi
-did i mention...HAWT!!!!
-bibir dia nampak delicious....awwww....


ni kalau aku nak sambung... sampai tahun depan pun tak sudah neh....

2 comments:

nadia malas nak log in said...

setuju sangat. ntah apa2 la yuna tuh

Anonymous said...

ishk..ishk..ishkkk dh rezeki dia
Tuhan dh tentukan. X baik U.

~tey wo wais~