Thursday, January 14, 2010

aku baru balik dari pembedahan plastik

minta maaf ye semua sebab blog aku agak bosan dan tak banyak update masa ni. maklum la. aku sekarang tengah busy belajar photography and macam mana nak guna photoshop yang sangat la susah mengalahkan surgery tu!!! arrrgghhh!!! tension....!!!

dan sebenarnya (eh, terYuna pulak), aku dalam recovery stage n. aku pergi menjalani pembedahan plastik. dr. jan adams adalah doctor dalam mimpi aku.....


amacam? ok tak?

sila jangan terkejut kalau jumpa aku real life ye. jangan lari pun... nanti mak kenjar you nyah!!! awwww!!!

5 comments:

Anonymous said...

I want not concur on it. I regard as precise post. Especially the title-deed attracted me to review the whole story.

redSeptember said...

Wat tokking u? Sound u like jedi the. No name u, is it? Must use anonymous, why?



dabel-yu-ti-eff....

hasni said...

red doktor yang lucu
haha

eliea said...

OMG!! that pic is soooo scary!!

redSeptember said...

nyah you tak suka ke i punya pembedahan plastik? T_T