Thursday, January 28, 2010

Dunia dah terbalik


apa dah takde tandas ke kat dunia ni?



sempoi kucing ni.


patut la sekarang banyak orang berperangai tak berakal. seperti ehem...ehem... issue politik, bukan issue keagamaan yang telah berlaku tak lama dulu ni.

extremist konon. kalau setakat jumpa jalan hari Jumaat je tapi hari lain sesat, atau kalau setakat 5 minit, 5 kali sehari tak mengumpat pasal orang lain, ermm... cermin2 kan lah diri tu dulu.

5 comments:

djambu puadovich said...

al_naqi_kwt ialah perv (*_*)

apei said...

tu gambar kucing lu ke berak dalam jamban?

AZANI said...

salam alia
kadang kadang manusia perlu belajar dari haiwan untuk disiplinkan diri.

redSeptember said...

@ djambu: what??

@ apei: iewwww.... jamban aku tak kotor macam tu ok...

@ abang zani: tu la pasal kan.

djambu puadovich said...

ye arrr...ada ke tgkp gamba org kencing merata2...lpas tu emel kat org plak tu.