Thursday, January 21, 2010

awwww.... mata anne itu....

dah 6 hari amiyah ajak aku pergi uptown damansara. disebabkan dia dah nak balik hari sabtu ni, aku pun bawa la dia pergi uptown untuk makan.

paling first aku cari adalah LCK (lai chee kang). dah tawaf sampai macam dah nak cukup haji kecil, baru la aku jumpa satu kedai jual LCK. aku pun order. rm2.50 ok.rasa macam longkang ok. dah la kecik aja, takde "harta karun" ok. sakit hati mak, nyah!!! awwww.... i am so crossing them off my list!

then, aku dah habis minum LCK, aku fikir la nak makan apa. amiyah dah happy2 order segala yang ada. mula2 nak makan yong tau fu. mak aihh, lain punya la panjang. lagipun aku tengok uncle yang buat YTF tu berpeluh2. tgk sup YTF tu pun dah lain macam je. mana tau peluh dia titik dalam sana ke. then aku fikir, eh, orang ramai ni. tak boleh jadi, mesti sedap. tapi mungkin juga sedap sebab peluh dia... iewwww.... tak nak!!!

last2 aku nampak kedai anne, aku pun jalan la sana. hajat aku nak order plain naan je. aku tau aku takleh nak habis tandoori set. tapi sebab aku tengok macam takde saper je order dari mereka and also anne tu pandang aku ngan mata2 sedih tu... alahaiiii nyahhh.... kesian mak tengok. aku order je plain naan.

p/s: bila anne tu hantar order aku, aku bayar harga satu set tandoori sebab anne tu berjaya coax aku untuk mengordernye. ceeettt!!!

No comments: