Monday, December 7, 2009

apakah mereka ini tidak berfikir dahulu sebelum dengan bangganya meletak nama seperti ini untuk kedai mereka?


sila cari kepelikan gambar di bawah sambil tidak menunjuk punggung ke belakang, tetapi sambil duduk dengan tertib.

bila dah jumpa kepelikan nya, silalah melakukan senam punggung dengan sempurna.

sekian, terima kasih cinta sejati.

8 comments:

apei said...

lu ni pikir bukan-bukan. sila baca dengan 2 kali nafas tong.... eng.... bukan sekali nafas berbunyik tonggeng.. hahaha.. tapi boleh tahan bengap la owner kedai tu.

Anonymous said...

Alaaaa, u jealous punggung engkau tak tongeng

AZANI said...

salam red, agaknya dalam bahasa dia bawa maksud bawak untung kot?

djambu puadovich said...

*sedang bersenam punggung*

ms.vanilla said...

he3~

Anonymous said...

dont you know that sifat sounds like punggung in chinese ?
please show some respect to others...

redSeptember said...

@ apei: aku tak cakap apa pun. aku soh baca je...

@ anonymous: kau dah tgk ke?

@ azani: mungkin la kott kan. mana tau.

@ djambu: dah habis bersenam dah?

@ ms.vanilla: lawak kan?

@ anonymous: what did i do? take a picture and put it in my blog and ask you guys to read it. is that wrong?

djambu puadovich said...

belum. kena bersenam setiap hari...

lima, enam, tujuh, lapan...lapan lagi~~

:P