Friday, August 7, 2009

pernah tak anda tikam diri sendiri? aku pernah. sakit woo....

yes, aku tikam diri sendiri. bukan sengaja ok. aku bukan seorang yang suicidal. ni semua sebab change of timetable la neh. atau mungkin aku terlalu preoccupied dengan something ke menda ke... ntah arr....

lepas balik umah dalam pukul 1800hrs (sila ambil nota bahawa aku kuar rumah pukul 0612hrs ok. so buat la kiraan ilmu hisab anda and tgk arr betapa gila nyer schedule aku sekarang), aku punya tahap penat, dah takleh nak rate dah. memang penat tak ingat punya. tapi aku takleh nak tidur, as usual la. aku lepak2, aku lapar pun iye juga. tadi sebelum balik SP, aku sempat pergi beli betik, buah kegemaran aku. jadi, lepas aku dah settle down tu, aku pun ke dapur la untuk kupas betik.

sudah kupas tu, aku kemas la worktop tu. aku angkat pisau dan peeler untuk masuk kan ke dalam sink. mana tau, pisau tu ada nyawa sendiri ke apa, dia melompat dari tangan aku dan *pelepap!!!....

....jatuh terpacak kat kaki aku.

sedap je hujung mata pisau tu tikam kaki aku ok. haaa... amik kau, berlinangan darah. macam tumpah darah pun dah ada juga tu. nasib baik tak kena apa2 major. apa lagi, self treatment la jawapnya. malas aku nak gi doctor. aku kan ke dah nak jadi doctor pun... ceeeyyyy..... ;)

moral: sila jangan kupas betik masa tengah penat.

12 comments:

Lang Legar said...

aksi stunt yang melampau di situ huhu..

Mas said...

best gak rupanya jadik doktor nih... rawat sendiri. foc.
haha.

next time if u r too tired... just buy fruit juice................!

=)

redSeptember said...

@ lang: leh jadi heroine GI Joe tak?

@ mas: i tak suka fruit juice.

Lang Legar said...

for sure can ah...red dah tgk x?

redSeptember said...

lom lagi lang. you want to teman me?

Lang Legar said...

ala I had seen it la..plus I kat melaka nie,xbalik..ddk sini pun takut,banyak kes swine flu huhu..

redSeptember said...

cett... i pun kat kedah neh huhuhuh.... setakat H1N1 tu, hari2 kat acute and emergency ada lang... :P

Lang Legar said...

haha tue la,from your blog pun dah tau u kat kedah nie..owh be careful yer anda di sana..

djambu puadovich said...

wanna watch GI Joe?

redSeptember said...

jom?

djambu puadovich said...

wish for it then ;)

who knows, u might get it~

redSeptember said...

ermm.... i don't usually wish for the things that i want but instead, i use the law of attraction, i attract what i want and imagine how i would feel when i get it :).

i use THE SECRET ;)