Wednesday, August 19, 2009

aku, suami orang, dan dot dot dot

ok, tajuk topic sangat panas ok.... tak gitu?

anyway, bukan apa. aku bukan orang ketiga, dan aku bukan perampuk suami orang. tak main arr...

ceritanya begini, pagi tadi ketika aku berjalan ke arah toilet favourite aku, dengan tujuan untuk membuang ayaq kecik, bak kata orang2 di sini, aku ternampak dia. sangat happy ok aku, tapi aku tak tunjuk kat muka aku la yang aku teruja tengok dia. bukan apa, dah lama aku tak nampak dia.

tiba2 masa bagaikan terhenti....ceeewaaahhh... sangat drama neh! kami berborak panjang. borak yang kosong aja, bagaikan ais kosong yang aku tak jadi nak order masa aku makan kat ananda bhavan hari tu. dia tanya kenapa aku senyap sekarang. bukan aku tak nak bercakap, aku bz. dia kata dia suka tgk aktiviti2 yang aku libatkan diri. dia kata aku sangat berbeza. iye, aku mengaku, bila aku bekerja, aku beza, bila aku diluar, aku beza, secara luaran, tapi hakikatnya, aku hanyalah satu. takde multiple personality maupun personality disorders yang sedang di alami oleh orang2 yang berkenaan.

pada waktu yang lain dalam hari yang sama, aku pergi menghadirkan diri pada suatu demonstrasi. sila amik perhatian, ini bukanlah demonstrasi politik ye, aku tak amik port pasal tu semua. ini adalah demonstrasi alatan yang digunakan. tiba sesi berinteraksi, dia memanggil nama aku. seperti biasa, nama aku memang dia suka panggil. aku tak perasan ok. kalau kau tak caya, kau tanya la orang2 yang berada bersama aku.

owh.... indahnya.....

**pooF!!!

ok ok, balik pada realiti. bukan la aku ada apa2 ngan dia, cuma aku look up to him la sebab dia tere sangat dalam bidang dia and dia sangat tak kedekut ilmu dan sangat selamba and simple. seriously, tak ke korang rasa kagum ngan orang macam ni?

well, i do...

9 comments:

Nadia said...

slalunya org yg i kagum tuh dh bpunya.. mcm mane ekk?! huuu

redSeptember said...

saper tuh?

Nadia said...

xde sape2. tp slalunya baru nak kagum skali dh kawin la dah ada anak la. mcm stress gile. sbb myb org yg i kagum tuh dh tua2 kot.
hehe~

redSeptember said...

tell me about it....

huhuhhu

Nadia said...

i guess u tau my dear! haha :P

djambu puadovich said...

aaa...ni mesti pacik2 yg kerja kapal suka karaoke tu ek? lalalalala~~

redSeptember said...

@ hawtness: i think so too. i hope you guys are ok...

@ djambu: pakcik mana pulak tu?

Nadia said...

menyampuk la djambu ni. nyampah plak tgk gbar display dia. bajet seksi la tuh!

djambu puadovich said...

*tergelak terguling2~~