Tuesday, March 30, 2010

Aku lemah dalam hal ini....

Banyak benda yang aku rasa aku boleh buat, especially bila orang cabar aku. Maklum la, darah perwira mengalir dalam badan aku. Jadi aku pantang dicabar.

Tapi bila adik beradik aku sekali ngan mak aku cabar aku macam ni, aku terus jadi lemah. Aku lebih rela pergi bungee jumping, skydiving, makan bugs, slide kat waterfall, dan macam2 lagi. Tapi satu perkara neh, serious, aku memang lemah.

Derang cabar aku potong rambut.... X_x

I don't know if I can do it or not, but yes, I am definitely thinking of it.


Style macam ni OK tak?

OK, OK, Ma, bila kita pergi sana nanti, kita pergi potong rambut I ok?

Please la don't dare me difficult things lidis T_T

3 comments:

Firdaus said...

ah gua tiap2 bulan potong rambut. tak mati pun...

@xiM said...

potong lah rambut macam ni!!cantek sangat1!!

redSeptember said...

@ apei: hang dah tgk ke rambut aku panjang mana la ni??? sayang ooooo

@ axim: memang cantik... potong kat singapore ok tak? ma, macam mana?? heheheh