Sunday, March 21, 2010

Serupa macam takde


Ada internet kat sini, serupa macam takde. The connection here is so unstable, I could bet an ECG sign of unstable angina may show if we were to connect the leads to this ancient laptop.

Megguna internet kat rumah ni serupa macam aku jadi orang nomad. Dari satu tempat ke satu tempat terpaksa beralih nak dapatkan coverage yang terbaik. Bila aku tanya CELCOM, they claimed that the walls are the major culprit that is causing my net to be uber slow. OMG!! takyah nak auta ngan aku la. Aku bukannya tinggal kat dalam rumah yang dinding dia macam vault kat bank tu kan.

Ada masa, if you are lucky, you will see me perched on the foot steps outside my house. Sampaikan kawan aku ingat ada hantu ke apa dok bertenggek kat depan rumah. Setiap kali aku pakai net kat luar rumah, dia mesti kena heart attack. Terkejut la katakan.

Kalau tak kat luar rumah, aku menyemak depan pintu masuk. Macam2 jenis posing aku buat, still net macam haram. Kalau tengok dari jauh pun, orang boleh silap besar ingat aku ada scoliosis ke apa, duduk gaya tu. Orang tua2 kata, jangan duduk depan pintu, nanti takde saper nak datang meminang. Haa elok sangat la tu... takde chance la aku nampak gayanya....

Huhuhu... internet boleh buat aku gila!!! AARRRRGGGHHHH!!!

2 comments:

djambu puadovich said...

so, nak pilih meminang ke pilih internet?

(~~,)

Anonymous said...

Approvingly your article helped me truly much in my college assignment. Hats off to you post, intention look forward in behalf of more interrelated articles promptly as its sole of my choice issue to read.