Friday, December 10, 2010

Sabar itu separuh dari Iman


Lepas oncall Rabu lepas, perut aku memang lapar tak ingat punya. Aku punya tahap lapar, sampai aku boleh convince Saras and Arul yang dua2 berjanji tak nak makan, sebab kononnya on "fluid diet", untuk makan sama ngan aku.

Kami decided untuk try makan kat Iman Koeyteow Kerang (somewhere along Lebuhraya Sultanah Bahiyah). Tengok tempat tu memang malam2 penuh orang melepak and enjoying their Koeyteow Kerang (oh, yes, aku actually MAKAN koeyteow goreng tu ok).

Macam biasa, we all have different tastes. Aku nak kerang + taugeh + pedas. Saras nak kerang - taugeh + pedas. Arul nak taugeh - kerang + pedas + taugeh extra. Punya la lama kami tunggu because mainly they were confused with the order and also there were many patrons at that time.

So we all sabar....................

When the extra taugeh came, I almost fell into the drain, laughing. Dia boleh kasi taugeh fresh yang blom masak OK..... letak pinggan separate lagi. Buang tebiat ke apa??

No comments: