Tuesday, July 21, 2009

benda-benda yang boleh buat aku tersenyum

pada yang tak tahu, REd adalah seorang yang sangat simple. walaubagaimanapun, there are some things in her life that she can be particularly anal about. kalau nak list benda yang aku particular, baik takyah. sebab remeh sangat la. tapi pada aku, i take it as such a big deal.

anyway, tu bukan sebab entry ni ditulis ok.

entry ni ditulis sebab aku nak cakap kat korang semua, birthday aku dah nak sampai dah kan. sila jangan buat2 tak tahu. dan berikut adalah contoh2 benda simple yang boleh buat aku tersenyum....


kenal tak saper ni? kalau tak kenal, sila berdiri dalam posisi terjun tiruk dan bersedia untuk terjun tingkap dari tingkat 3 ye. ini adalah hedwig.


kalau tak tahu juga saper tu hedwig, sila pergi beli tali rafia untuk gantung diri dari pokok taugeh. hedwig adalah pet owl harry potter. dan iye, ini adalah harry potter merchandise. sila jangan jeles :P


dan ini, aku punya energy booster. sugarfree lagi, i LIKE!!! tapi sayang, ada 3 tin je. serious kena catu.... huhuh

saper yang kasi ni semua?

tanya arr tuan tanah tu. huhuhuhuh

bai the roti, thanks alot!!! :)

No comments: